Re: Problem

Autor: Adam Kuc <jazda_at_qlimax.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 15:17:52 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl>

> Monitor się nie włącza czy *komputer* się nie uruchamia?
Przecierz pisze ze monitor sie nie uruchamia

> Pamiętaj, że fakt kręcenia się dysków i wentylatorów
> oraz świecenia diod na obudowie nie świadczy o tym,
> że komputer działa. Czy słyszysz pracę dysku przy
> ładowaniu systemu?
Sprzet byl 1 raz uruchamiany, nie podlaczylem dysku, system sie nie laduje
bo monitor ma jasno pomarnaczowa lampke a nie zielona.... sie wogole nie
załącza

> Czy w głośnikach gra dźwięk powi-
> talny? Jeżeli nie, to *komputer* po prostu *nie działa*.

nie podlaczalem muzycznej, podlaczony mam procek i grafike i ramy. Jakby
bylo cos nie tak to by piszczalo przecierz nie ?

> Jaką dotychczas miałeś kartę grafiki?
j.w.

>Jaki masz zasilacz?
fortron fsp 400watt