Re: asus geforce 6200 GE/TD 128MB/128bit

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 11:57:33 MET DST

Uzytkownik "Przemek Sztandera" <przemek.sztandera@tekpolska.pl> napisal w
wiadomosci news:C0ECF4E2.B453%przemek.sztandera@tekpolska.pl...
> witam,
> mam zamiar kupic taki model geforca 6200, ktory da sie "podkrecic"
> na gf 6600 - tzn. bedzie mial mozliwosc odblokowania dodatkowych 4
potokow.
> czy ktos sie moze orientuje czy ta karta jest na to podatna?
>
> ponizej umieszczam link do strony o karcie:
> www.komputery.shop.pl/szczegoly_produktu,008-000-261,166,165,160,1.htm

Za te cene, to nie chce mi sie wierzyc, ze to moze byc wersja 128-bit.
Zdjecie do zludzenia przypomina mi N6600.
Po zakupie moga sie klamkowac, ze to byla pomylka, a cena i tak jest
wlasciwa. Zreszta jak kupisz, to daj znac, bowiem jesli to faktycznie jest
ta karta, to bylbym chetny na nia (mam aktualnie N6200 BOX z pasywnym
chlodzeniem i chetnie bym zamienil).