Re: [OT] Karta Video In (grabber) a wideo

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 11:46:16 MET DST

"Maciek" <imorthorn@wp.pl> wrote in message
news:ea73ma$ae2$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> ale te EURO w moim magnetowidzie to chyba jest IN tylko (tzn podłączam
> kamere tam na przyklad i zgrywam z kamery na kasete wideo)
>
> NIe wiem czy to SVHS - mam tylko to jedny wyjscie podpisane TV - łącze
> je kablem z TV na którym to wejscie antenowe.

nie narzekaj ze nie masz porzadnego wyjscia bo masz 2 euro... w euro
powineien byc komplet wejsc i wyjsc - szczegolnie na tym ktore podpina
sie do TV
tak wiec znajdz euro dedykowane TV - tam masz i wyjscie i wejscie, a
jesli magnetowid jest wylacznie VHS to uzyja kableka lub przejsciwki
SCART/EURO <> RCA/CINCH