WSTYD PRZYZNAĆ :-O

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 11:42:01 MET DST

Użytkownik "PCMANIAK" <pcmaniak@onet.eu> napisał w wiadomości
news:ea0f57$215$1@sunflower.man.poznan.pl...

Już nawet wypaliłem płytkę CD-R i to nic nie pomogło, ale w końcu zwróciłem
uwagę na naciskanie klawisza... Wcześniej naciskałem Enter, ale po 5 kropce
(ostatniej i przez to za późno). Po prostu czytałem ten tekst. :-)
Z CD-RW oczywiście też działa, bo właśnie co sprawdzałem.

Zmylony byłem, bowiem poprzednia płytka (z jakimś oryginalnym DOS'em)
bootowała się bez naciskania klawisza (przynajmniej nie zauważyłem, by coś
takiego było).