Re: tani komputer do domu

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 11:29:17 MET DST

Dnia Wed, 26 Jul 2006 11:13:35 +0200, =?UTF-8?B?UmFkb3PFgmF3IFNva8OzxYI=?=
napisał(a):

> To jakaĹ› zaraza, dzisiaj juĹĽ druga osoba ma problem,
> a jak się teraz pytałem znajomych z różnych sieci to
> otwiera im się bez najmniejszego kłopotu.
>
> ZastÄ…p 'www.grush.one.pl' przez 'sokol.gliwicki.necik.pl'
> i daj znać, czy tak się otwiera.
Tak, otworzyło sie bez problemu. Potwierdziłeś moje typy, poszukam
Modecoma, w granicy 100 zł, powienien byc ok.Dzięki serdeczne:)

> A, no to nie wiem dlaczego przewidujesz 2 GiB. Myślałem, że
> planujesz Vistę ;) Linux świetnie działa już przy 512 MiB.
Wybiegam myślami w przyszłośc daleką. To chyba jakiś syndrom po posiadaniu
komputera- ślimaczka;) Moj Linux działa przy 128 MB:)