Re: tani komputer do domu

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 11:02:46 MET DST

Dnia Wed, 26 Jul 2006 09:27:50 +0200, =?UTF-8?B?UmFkb3PFgmF3IFNva8OzxYI=?=
napisa艂(a):

> Dominika Solarz napisa艂(a):
>
> Do takiego zestawu 350 W dobrej firmy powinno wystarczy膰.
> Co do polecanych marek to:
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-03&id=284
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-03&id=285
Co艣 mi si臋 nie chc膮 otworzy膰 te strony:/

> 1) W sumie przy ka偶dym elemencie mo偶na dop艂aci膰 kilkana艣cie
> z艂otych i mie膰 wi臋cej, ale jak to zsumujesz, to wyjdzie
> ze 150-200 z艂 dodatkowych ;) Wi臋c trzeba uwa偶a膰.
Tak, masz racj臋. Ale ja tylko dysku chc臋 wi臋cej;)

> 2) Wi臋ksza pojemno艣膰 to wi臋cej danych straconych po awarii.
Pesymista!

> 3) Warto kupi膰 dysk jednotalerzowy -- mniej si臋 grzeje,
> mniejsze ryzyko awarii, jest ciszej. W tej chwili
> chyba do 120 GB s膮 jednotalerzowe.
Ja teraz mam dwa dyski i jako艣 zyj臋, ale nie wiem ilo talerzowe...

> Ja bym z Seagate te偶 uwa偶a艂. Moje typy to WD i Samsung
> obecnie.
Zastanawiam si臋 nad Samsungiem.

> Ja bym raczej zmieni艂 system operacyjny i oprogramowanie,
> ni偶 pakowa艂 tyle pami臋ci do komputera.
Systemu nie zmieni臋, lubie swojego Linuxa i oprogramowanie do
niego.Billowi stanowcze nie;)!