Re: Podkładka pod mysz

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 10:07:26 MET DST

MadMan napisał(a):

> Bo taka podkładka albo się podoba, albo nie. Mnie akurat bardzo pasuje
> takie rozwiązanie, widocznie tobie nie za bardzo. A myszką to zasadniczo
> ruszam palcami, w gry FPP po sieci zaś nie gram (ew. coś w singlu, ale
> to nie jest mój ulubiony gatunek).

Ja tez zasadniczo palcami ale np w Rune: Halls of Valhalla sa tricki,
gdzie mozna obrocic postacia o 360* i wiecej podczas zadania ciosu a do
tego potrzebny jest ruch cala reka prowadzaca mysze (im wiekszy zakres
ruchu tym wiecej wiruje postac) i takie tam nieistotne sprawy ;) :)

OMSON

P.S. Zapraszam na jeden z serwerow do przekopania tylka (jakby co gram
pod moim nickiem) ;)

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.