Re: Dyski na IDE

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 10:00:02 MET DST

OMSON wrote:

> Za free i najskuteczniej to przestawiac w BIOS-ie z ktorego urzadzenia
> bootujesz i tyle. Lepszego boot loadera za friko nie ma ;)

Ty wiesz, ze to jest chyba dobry pomysl? Zdaje mi sie, ze moja plyta jak
si enacisnie F2 czyinnyguzik wyswietla wlasnie skad sie zbootowac...

> P.S. Kazda partycja systemowa musi byc aktywna ofkors (najszybciej zrob
> obraz Ghostem czy DI i rozpakuj na nastepny dysk, a potem zrob partycje
> i ustaw aktywnosc)
> --

Nie nie nie, nie bede po raz 4-ty przenosil tego starego systemu na
nowydysk :) On juz wymaga reinstalu -- na prawde :)

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc