Re: tani komputer do domu

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 09:31:16 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ea75hd$oes$7@news.lublin.pl...

> Od biedy ujdzie ale sam wiesz ze to nie jest dobra obudowa do nowoczesnych
> konfiguracji :)

Hehe, konfiguracja z Bartonem2500@3200, 1gB ramu, GF6800gs, 2xHDD, dvdrw
specjalnie nowoczesna nie jest, jednak sporo ciepła wytwarza... i to jest
główny problem - w tej obudowie muszę kombinować (wiertarka, młotek, te
sprawy ;-)), jednak nie jest źle, a małe gabaryty są nie do pogardzenia ;-)

--
Pozdrawiam
Brovar