Re: Atramentówka wielofunkcyjna do 400 zł

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 22:12:28 MET DST

Krzysztof Rynkowski wrote:

>Faktycznie wydajność rzeczywiście "zwala z nóg".
>ok. 150 stron (wg deklaracji producenta), za 60zł.
>(koledze o którym wcześniej pisałem, przy wydruku
>pracy - sam tekst bez obrazków,
>faktycznie wystarczyło na ok. 120 stron).
>
>Dla porównania z podobnej półki, co PSC 1410:
>Epson DX3850 - ok. 250 stron (wg deklaracji producenta), za 31zł;
>Lexmark P4350 - ok. 200 stron, za 62zł;
>Canon MP150/170 - ok. 200 stron, za 61zł.
>
>Porównałem oryginalne materiały (tusz czarny).

Porównywanie oryginałów nie ma sensu, bo wszystkie są po prostu za
drogie. Epson wypada niby najkorzystniej, ale podaje swoje wyniki w
trybie ekonomicznym, a poza tym wykorzystuje najwięcej tuszu na
czyszczenie i inne, związane z działaniem drukarki, czynności.
Zresztą... Ceny tuszu producenta drukarki tutaj mają chyba niewielkie
znaczenie, bo kolega raczej nie zamierza go kupować?

--
#Łukasz Ledóchowski
#GG: 503647 lukled@tlen.pl