Problem

Autor: Adam Kuc <jazda_at_qlimax.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 21:23:22 MET DST

Witam
Mam malutki problem. tzn. troszke wiekszy ;) Mam nadzieje ze mi poradzicie.
Oto on:
Dzisiaj tj. 25.07 kupiłem karte graficzna Gigabyte GF 6500 128mb PCI-E (16x)
, Po wlozeniu ja w odpowiedni slot plyty glownej (tj. Asus M2N-E nForce 570
socket am2) i uruchieminiu komputera niestety monitor sie nie załącza.
Niewiem co moze byc , wszystko jest napewno sprawne i dobrze zamontowane,
caly sprzet jest praktycznie nowy (tj. plyta glowna procesor(athlon 3200+
am2) zasilac zi karta grafiki). Przy wlaczeniu nic tez nie pika, wiec niby
jest okej a jednak monitor sie nie chce zalaczyc, próbowałem juz na 2 innych
monitorach.
Macie szanowni grupowicze moze jakies rozwiazanie co do tej karty?

Pozdrawiam
Adam Kuc