Re: tani komputer do domu

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 18:16:24 MET DST

Dnia Tue, 25 Jul 2006 15:43:28 +0000, Budzik napisał(a):

> przepraszam.
> W takim razie, jak mawia Joey z serialu Friends, "Jak siÄ™ masz?"
Przeprosiny przyjęte, a serialu nie oglądałam nigdy:D

> pewnie sobie zdajesz sprawe ze wszystko psuja te gry...
> bo do tego potrzebna jest dobra karta graficzna a taka to ok. 350 zł
> minimum no i raczej 1GB ram.
> Jaka masz te karte graficzna?
Wiesz, ja nie gram w jakies super ekstra fanastyczne nowinki, tylko w
proste gry, ktore za wiele nie wymagaja:)
A ta karta to jakiś radeon, za kilka miesięcy dokupie resztę sprzętu:
napęd , 1GB pamięci, kartę graficzna.Teraz chodzi mi o dysk i lepszą
prędkość, to bedzie etap przejściowy tylko.Byle do przodu...