Re: tani komputer do domu

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 17:08:32 MET DST

Dnia Tue, 25 Jul 2006 14:51:08 +0000, Budzik napisał(a):

> ale po co? Jezeli gosc chce komputer do internetu i pisania w notepadzie to
> po co mu mocniejsza maszyna? Niestety nie napisał do czego komp...

Nie wiem skąd wniosek , ze jestem "Gość" i, że "napisał"- jak widać
autorem postu jest dziewczyna:)
Komputer ma służyć do przeglądania stron, do gier, do pisania, do muzyki-
taki typowy komputer do zastosowań w domu przez dziewczynę.Do wysztkiego
po troche:)
Ze starego komputera przełożę wszystko pozostałe, do działania potrzebuję
tego co wymieniłam.