Re: Konfiguracja serwera - prosze o opinie

Autor: Marcin Stankiewicz <motomouse.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 14:43:57 MET DST

Ganzen <jaroros@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Nie mam jakiegos wielkiego pojecia o tym. Napiszcie pls co o tym myslicie,
> czy taka konfiguracja jest wystarczajaca, za mala, za duza? Prosze o opinie

A może coś takiego ?

Serwer HP ProLiant ML350 G4p (380173-421)
http://miniurl.pl/ml350g4p

Dodatkowo 5 dysków SCSI ( dwa w RAID1, trzy w RAID5 )
72.8GB 1" Hot-Plug 10K RPM U320 HDD
http://miniurl.pl/u320scsi

Dodatkowo urządzenie do backup'u
HP Ultrium 448 Tape Drive LTO2 200/400, wewnętrzny
http://miniurl.pl/ultrium448

+ komplet 20 sztuk taśm LTO2 200/400 GB

Taka konfiguracja sprawdza się w naszym przypadku - zadania mniej więcej
porównywalne z tym, do czego ma służyć u Ciebie. Tylko u nas pracuje on pod
kontrolą Windows 2003 Server.

HP Ultrium ewentualnie można sobie darować - u nas, ze względu na pliki CAD'a,
które są dość ważne, ale nie tylko i wyłącznie ze względu na nie,
zastosowaliśmy to rozwiązanie.

--
pozdrawiam,
Marcin Stankiewicz