Re: tani komputer do domu

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 12:07:57 MET DST

Dnia Tue, 25 Jul 2006 11:39:11 +0200,
=?ISO-8859-2?Q?Rados=B3aw_Sok=F3=B3?= napisał(a):

> Wiesz, ja bym poczekał i dozbierał.
Nie moge czekać, mam teeraz komputer strasznie wolny, zero miejsca na
dysku (a dwa dyski mam łacznie 7 GB:D), niestandardowa pamięc i nie mogę
go rozbudować. Nawet na przeglądaniu stron się zacina....już dłużej nie
wytrzymam z nim:)

 Przyzwoity komputer (bez monitora)
Monitor mam nowy, właśnie od monitora sie zaczeła wymiana sprzętu:)

> (a w końcu jakoś system musisz zainstalować, więc napęd
> optyczny jest niezbędny).
Przełożę z innego komputera na czas instalowania systemu:D

NajdroĹĽsze elementy to elementy
> niezbędne: zasilacz, płyta z procesorem, dysk twardy.
Niestety, ale ja już dłużej nie moge życ z 7 GB dysku:(