Re: [Bluetooth] PC widzi PDA, PDA nie widzi PC

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 11:45:52 MET DST

Dnia 7/25/2006 11:04 AM, Użytkownik si napisał:
> [...]

No poczekaj, ale co ma widoczność peceta jako urządzenia BT do
udostępniania sieci?
To co zaznaczyłeś to nic innego jak udostepnianie netu dla innych
połaczeń. Równie dobrze mogłeś zmienić kolor pulpitu.

> Hm... jest jakaś różnica między "rozpoznawalnością" urządzenia, a jego
> "widocznością". Według mnie to samo, czyli "pozwolenie" na to, żeby
> urządzenie było "znajdywane" przez inne urządzenia bluetooth.

Advanced Comfiguration->Accessibility
Zaznacz "Let other Bluetooth devices discover this computer" oraz
w Allow ustaw "All devices".

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \