tani komputer do domu

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 11:30:50 MET DST

Witam szanownych grupowiczów i zwracam sie z prośba o
pomoc/opinie/wskazówki.
W najbliższych tygodniach chcę złożyć sobie komputer do domu, tani,
który z czasem ulepszę o nagrywarkę, większa pamięc itp. Mam na ten cel
narazie 1000 zł. Pochodziłam po sklepach komputerowych z lista rzeczy
które wybrałam.
Ta lista wyglada tak:
-procesor AMD Sempron 2600 lub 2800+ (socket 754,64-bit)
-płyta główna Gigabyte GA-K8VT800
-dysk twardy Maxtor 250 GB (Sata II, 16 MB)

To podstawy.Jaki do tego zasilacz, rozumiem,ze nie polecacie tych
wbudowanych w obudowy? Jaka obudowa.
Co z chłodzeniem? Czy to z Semprona wystarczy, czy dołożyć jeszcze
dodatkowo wiatrak jakiś.Jeśli tak to jaki cichy i wytrzymały polecacie?
Nie piszcie,ze te sockety to przeszłosc bo mam karte graficzna z AGP,
nie będę raczej potrzebowała rozbudowywac komputera co poł roku:)

Jak ze stabilnością takiego zestawu, czy taka płyta i taki pocesor będą
dobrze działaly?