jaki Hub USB z ODPOWIEDNIM zasilaniem?

Autor: igoR szczurka <adres_at_w.sigu>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 11:23:02 MET DST

Jakoś tak zawsze mi się wywadało, że aktywny hub to aktywny hub i
właściwie każdy wystarczy by urządzenie USB wymagające większego
zasilania zadziałało.
Niestety wciśnięto mi cosia (niby z zasilaczem), który sobie kompletnie z
tym nie radzi, potem okazało się, że inny pożyczony też nie był w stanie
uciągnąć...

Czy może mi ktoś poradzić aktywny hub USB 2.0, z minimum trzema portami,
który będzie miał dość prądu by poradzić sobie z klawiaturą, tabletem,
oraz wpinanym od czasu do czasu stickiem USB lub telefonem (pobiera
zasilanie z USB) czy aparatem foto.

Bardzo proszę o _sprawdzone_ odpowiedzi. Dość mam eksperymentowania, a
sprzedawcy w sklepach internetowych rozkładaja ręce radząc "testowanie".
:P

 igoR szczurka     |'_>    FAQ grupy  pl.comp.dtp
  igs[a] w.pl     / |         http://dtp.art.pl
 ---=============\___DD   GG:5239818 / Skype:igor_sz