Re: [Bluetooth] PC widzi PDA, PDA nie widzi PC

Autor: si <nomail_at_nonet.no>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 10:58:29 MET DST

> Co ma numer COMa do BT?

Próbowałem konifugracji dla ActiveSynca, można o niej poczytać tutaj:
http://pdaclub.pl/view.php?news_id=7148

> To jak Ty w pda sprawdzasz czy widzi komputer?

Start->Settings->Connections->Bluetooth->Devices
a potem "New partnership..."
Podobnie, jeśli wybiorę w ActiveSyncu "Connection via Bluetooth" to
zostanę skierowany w to miejsce, żeby wyszukać urządzenie (komputer) z
którym chcę się połączyć.

> No i dlaczego poniżej 9?
Podobno ActiveSync poniżej wersji 4.1 ma takie ograniczenie.

> Widocznośc też?
Tak, robię to w ten sposób, że we właściwościach usługi udostępniania
sieci LAN i internetu wybieram z komba "Pozwalaj innym urządzenion na
łączenie z siecią LAN i internetem" (piszę z pamięci, ale jakoś tak to
brzmi)

Janusz