Kaspersky!!!

Autor: <pawizy89_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 10:37:50 MET DST

Niechce Mi sie uruchamiac kaspersky antivirus zaden czy 4,5 czy 5 czy
6 beta komletnie zaden , dziala przez 2 uruchomienia kompa a potem
niestartuje a jak chce go wlaczyc to wyskakuje mi to przeklete
okienko;( :Wystapil blad podczas uruchamiania uslugi Kaspersky
Anti-virus.Nalezy ponownie zainstalowac aplikacje

Robie to ale nic niepomaga.co robic czyscilem rejestr itp:D syfu na
kompie nnie ma raczej.