[Bluetooth] PC widzi PDA, PDA nie widzi PC

Autor: si <nomail_at_nonet.no>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 10:15:21 MET DST

Witam

Mam zainstalowany blueetoth (USB dongle), urządzenie przedstawia się
jako Broadcom USB Bluetooth Device, sterownik firmy WIDCOMM.
Akcja rozgrywa się na komputerze XP z firewallem kerio i antywirusem AVG
(nie wiem czy ma to jakieś znaczenie).
Urządzenie bez problemu rozpoznaje PDA (Mio P550), pozwala utworzyć
partnership i przeglądać jego zawartość.
PDA nie znajduje PC-ta, próbowałem z różnymi numerami COM-a (na wszelki
wypadek poniżej 9, ze względu na ActiveSynca), ściągnąłem sterowniki
specjalnie dla chipsetu bluetooth dongle-a (BCM2035), wywaliłem SP2
który podobno może stanowić problem i nic.

Dodam że zaptaszkowałem wszystkie możliwe opcje dotyczące
"rozpoznawalności" urządzenie bluetooth przez inne urządzenia,
dostępności sieci, itp.

Kończą mi się pomysły i powoli przymierzam się do zakupu innego
bluetooth-a (np. chodządcego z oprogramowanime BlueSoleil).

Doradźcie, czego mógłbym jeszcze spróbować zanim wydam pieniądze na
innego bluetootha (jedyna rzecz jaką jeszcze rozważam to zainstalowanie
tego dongle'a na pc-cie znajomego z windowsami me i sprawdzenie czy tam
przypadkiem zadziała).

Pozdrawiam
Janusz