Re: Podkładka pod mysz

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 09:21:39 MET DST

MadMan napisał(a):

> Kup taką jak Omson radził - pokryta materiałem z góry, gumowa/piankowa
Dokladnie! :) I powinien kupic jak najgrubsza (osobiscie dolna czesc
nadgarstka lubie trzymac na podkladce i jesli jest zbyt cienka albo
twarda to po pewnym czasie odgniata mi sie w miescu oparcia)
> podstawa. Możesz zastanowić się nad taką z żelowym wzgórkiem na
> nadgarstek - bardzo fajna rzecz, była swego czasu w jakieś gazecie
> dodana i używam od ok. 6 miesięcy. Cena będzie w granicach 30 złotych.
Mam takie w pracy - ta podstawka jest bardzo wygodna ale niestety
ogranicza manewrowosc mysza/reka - mnie nie pasi (zwlaszcza w domu jak
gram na sieci i liczy sie kazdy ulamek sekundy na reakcje)
> Nie kupuj takiej z obrazkiem, błyszczącej - nie nadaje się do myszy
> optycznych, do tego okropne to jest w dotyku i szybko się niszczy.
To jest najwiekszy szajs z jakim przyszlo mi sie borykac... W pracy mam
takich najwiecej i w miare mozliwosci wymieniam na materialowe (jakie
polecilem). Tworzywo z gory (ze zdjeciem) lubi sie odksztalcac z czasem
i z podkladki robi sie "łódka". Jesli trafi sie lepsza bez takiego
efektu to myszki (zwykle lub optyczne) zaczynaja sie kleic do
powierzchni po pewnym czasie z powodu zmieszanego kurzu, tluszczu i potu
powodujac ograniczenie "sterownosci". Poza tym w dotyku sa ochydne! :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.