Re: Re: Czytanie uszkodzonych plytek

Autor: Robert Drózd <rdrozd_at_yes.iq.wytnijto.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 08:33:31 MET DST

Atlantis napisał:

>Mówisz o najzwyklejszych, białych Verbaimach CD-R? Z nimi to
>rzeczywiście różnie mogło być, ja jeśli już, to nagrywam na tych
>DataLife+ lub Pastelach od Tayo Yuden firmowanych nazwą Verbatim.
>Mówimy teraz rzecz jasna o CD. :)

Długi czas byłem wierny Verbatimom SuperAzo (wczesniej MetalAzo), były
to chyba jedyne popularne płyty z niebieskim spodem. Ale ostatnio na
jednej z płytek (kupionej całkiem niedawno) zauważyłem przebarwienia...
Niczemu nie można ufać.

Za 10 lat będę mógł posłuchać wszystkich swoich kaset kopiowanych w
latach 90, a pewnie tylko 1/3 płyt. :)

r.