Ciagle beep'y

Autor: <bartosz.sobanski_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 01:09:32 MET DST

Witam!

Pytam speców, by potwierdzic moja teorie.

Komputer kuzynka, zlozony gdzies tam gdzies tam - znaczy w
markiecie. No i od samego zakupu - 2 lat - komputerek ni z tego ni z
owego - podczas pracy sie wylaczal. No i kuzynek myslal - ze to
normalne!!!

Az od pewnego pieknego dnia wydaje na starcie tylko 2 sekundowe beepy
co ok. 4 sek. I tak moze bez konca - tylko czy to ma sens.

Plytka Shuttle AK32V, procek Atlek XP 2000. Wywalilem juz grafe i
pamiatki. Czy to ze "sprzetem" czy bez - nic tylko 2 sek. beepy w
odstepach ok. 4 sek.

PROCEK do wymiany ??? Bo mnie sie tak zdaje, ale moze sie myle ;)

Dzieki za odp.