kontroler usb 2 - problem z wejsciem wewnetrznym

Autor: <dodo.rtx_at_gmail.com>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 17:33:36 MET DST

Witam

Chcialbym zasiegnac rady w nastepujacej sprawie:

Mam kontroler usb 2 z wejsciem wewnetrznym. Mam tez czytnik kart
flash, który da sie poflaczyc jedynie pod wewnetrzne usb (tylko
v2). Tymczasem usb na mojej plycie to version 1 dlatego kupilem
kontroler. Przetestowalem go na pendrivie i chyba dziala poprawnie,
bo widac zauwazalna poprawe szybkosci transferu. No i teraz
chcialbym zeby dzialal równierz czytnik, ale ten oczywiscie
niedziala... Wewnetrzny port ma piec "bolców" a wtyczka od
czytnika cztery (dlaczego tak jest?), dlatego próbowalem czytnik
podlaczyc we wszystkich kombinacjach, ale i tak nie chce dzialac.
Czy jest mi ktos w stanie pomóc. Kontroler jest na chipie via 6xxx.

Z góry dzieki za pomoc