Re: Notebook do gier

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 17:03:31 MET DST

Dnia 7/24/2006 4:47 PM, Użytkownik Łukasz napisał:

> Więcej bym się po Intelu nie spodziewał :). Wynik był oczywisty: karta
> graficzna nie ma nowych Pixel/Vertex Shaderów, które grają podstawową rolę w
> 3DMarku.

Więcej nie więcej, pograć w nfs'a się da.
Tego nie napisałem, ale podstawową zaletą tego komputera jest czas
działania na baterii - gdy inni szukają zasilaczy ja mam 50%... ten
komputer trzyma do 5h, 2h jak się ostro gra. Są to czasy nie osiągalne
dla sprzetu z prawdziwymi dopalaczami.

> No tu już jest wynik przyzwoity :). Jest wprawdzie niższy od stacjonarnych,

A masz może adres gdzie byłyby jakieś wyniki dla 3DMarka06 (koniecznie
tej wersji) dla zwykłych PC?
Bo dla wersji 03 czy 05 to mam dużo; też wywalają od cholery tego i nic
nigdzie nie pasuje...

> ale nie jest źle. Jak widać pograć się da.

Myśle że z jakimś 6700GT czy jakoś tak, miałbyś wynik taki jak w
stacjonarnych. Tylko że to już kwestia kompromisu pomiędzy wydajnością a
np baterią i tym smaym ciężarem/gabarytami laptopa.
Co by nie było - nie jest to sprzęt do grania, ale pograć na nim można.
To tak jak samochody - niby nie są do jeżdzenia po krawężnikach... ;P

Ale wracając do baterii:
popracować można, do 2h (nigdy nie przekroczylem tego czasu; bez wifi i
z min podświetlaniem), natomiast granie potrafi zeżreć baterie nawet w
50 minut.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \