Re: Podkładka pod mysz

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 16:29:10 MET DST

Dnia 7/24/2006 12:58 PM, Użytkownik Osadnik napisał:
> Problem nie jest surowo sprzetowy - ale gdziemiałbym zadać takie pytanie?
>
> Poszukuję jakiejś dobrejpodlkadki pod mysz optyczną, tylko... ś
> apodkladki za ok. 20 i powyżej 100zł.a mysz mam za 60zł. I wydawanie
> majtku na podkładkę teżmi sie specjlanienie uśmiecha.
> Ogólnie na co należy zwrócić uwage przy doborze podkładki?
> odrazu z góry mówie ze bez podkąłdki byc nie może (jakiś czas atk
> funkcjonowałem to zaorałem okleinę na biurku).

Polecam takie badziewne podkładki naklejane na biurko.
Mam takie jeszcze z czasów niejakiej firmy Idea (a dokładniej promocji z
okazji wprowadzenia taryfy "optima" ;). ma to specjalne lepiszcze które
mozna naklejać i odklejać dowolną ilośc razy, jest to matowe, trochę
szorstkie (moje już jest gładkie), ale dla myszki optycznej nadaje się
idealnie. Wydaje mi się że gdzieś niedawno widziałem taki bajer chyba w
sklepie dla idiotów.
A jak już o tym pisze - w MM są takie maty do laptopów pod monitor (żeby
po złożeniu się klawiatura nie odbijała na matrycy), ale służą również
jako pad. Duże, fajne (i się nie slizga bo jest na gumie) i z tego co
pamiętam to kosztuje toto zawrotne 10zł za sztuke.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \