Re: Czytanie uszkodzonych plytek

Autor: Jarosław Rafa <raj_at_ap.krakow.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 16:18:39 MET DST

cyberkid@chello.pI napisał(a):

> Napisałem jak było. Windows za diabła nie był w stanie przekopiować
> plików, a program na płytce nie chciał się zainstalować. Natomiast
> Nero zrobił działającą kopię, choć czytanie dysku trwało dłużej niż
> zazwyczaj.

Moze to wynikac z dwoch rzeczy:
1) czytanie pliku poprzez filesystem (kopiowanie w Windows), a czytanie
plytki sektor po sektorze (kopia w Nero) odbywa sie z wykorzystaniem
troche innych procedur drivera napedu CD;
2) liczba powtorzen odczytu dokonywanych przez program w razie bledu w
jednym i w drugim przypadku moze byc rozna;
niestety w moim przypadku nawet przy kilkudziesieciu powtorzeniach
bledny sektor nie chce sie odczytac poprawnie (dalsze ppowtarzanie
odczytu przerwalem bo IMHO bylo to bez sensu).

--
Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa