Re: Zwezony obraz na CRT

Autor: KML <patrz_at_sig.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 15:03:49 MET DST

Dnia Sun, 23 Jul 2006 22:06:08 +0200, M.G. napisał(a):

> Czesc,
> mam problem z monitorem CRT Philips 107T.
> Czasami (nie zawsze) obraz "kurczy" sie do srodka ekranu.
> Wyglada to tak ze po obu stronach sa czarne pasy.
> Sam obraz jest scisniety i przypomina litere X.
> Tak jak napisalem dzieje sie to dosc czesto ostatnio ale nie zawsze.
> Czy to moze byc jakas powazna awaria ?
> Dodam ze proba korekcji poprzez osd nic nie daje.

Witam, u mnie niemal identycznie, tyle że monitor to Hyundai DeluxeScan
V770 (wiek: ok 6 lat). Dodam jeszcze kilka symptomów - obraz jest
"ściśnięty" zawsze po włączeniu, co pewien czas na ekranie pojawiają sie
poziome zakłucenia. Jasoność ekranu jest nierównomiernie rozłożona (w
poziomie). Po kilku minutach od włączenia zakłucenia pojawiają sie
intensywnie przez 1-2s na całym ekranie, słychać ciche "bzzzz" i obraz
staje się normalny - wypełnia cały ekran. Co mnie bardziej niepokoi to
zapach spalenizny pojawiający się po właczeniu monotora. Czy diagnoza jest
taka sama? Czy może to mieć związek z upałami jakie teraz mamy? TIA

--
Pozdrowienia:
KML