Re: problem z laptopkiem :)

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 14:13:52 MET DST

> A jakie objawy były tego uruchamiania się na x minut? co potem robił?
> Nagle się wyłączał/

dokładnie tak jak by mu ktoś wyjął zasilanie :(
a teraz już nawet nie wstaje na ułamek sekundy, szzkoda mi go bo był
malutki, co prawda chciałem sobie kupić coś mocniejszego (pewnie koło 350
MHz) i z dyskiem co by robiło za bank zdjeć ale nie teraz a tego to chciałem
popchnąć dojakiegoś komisu, a atk to co - czysty złom :(

pozdrawiam
Qbab
www.barbasz.republika.pl