Re: Podkładka pod mysz

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 13:54:16 MET DST

Osadnik napisał(a):

> Poszukuję jakiejś dobrejpodlkadki pod mysz optyczną, tylko... ś
  funkcjonowałem to zaorałem okleinę na biurku).

Ja uzywam pod myszy optyczne najtanszych podkladek na bazie gumowej
pianki i materialu na wierzchu. Jak sie pobrudzie to albo piore albo
wywalam i kupuje nastapna. Myszki ( w domu i w pracy) dzialaja bez zarzutu.

Pzdr, OMSOM

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.