Re: zip Replace (freshen) - problem

Autor: kalarus <kalarus_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 12:54:18 MET DST

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał(a):

> [ciach]
>
> Ta grupa jest tylko i wyłącznie sprzętowa !
> A Twoje pytanie nie dotyczy sprzętu, więc NTG.

ok, juz przyjalem to do wiadomosci, zmylil mnie opis 'Pecety, czyli komputery
klasy PC.' gdzie nie ma slowa o sprzecie (dopiero w FAQ grupy o tym jest), a
dla mnie pecet to akurat nie tylko hard ale i soft

przy czym oczywiscie nie chce rozpetywac burzy czy opis grupy jest dobry czy
zly, po prostu ja tak naiwnie go odczytalem

w kazdym badz razie przepraszam i pozdrawiam

kal.