Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 11:56:36 MET DST

W dniu Mon, 24 Jul 2006 11:47:21 +0200, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Mimo to nie widzę jaki problem to stwarza. Jak dla mnie jest
>to najzupełniej naturalne rozwiązanie -- skoro obiekt (program)
>jest otwarty, to fizyczna reprezentacja obiektu (plik
>wykonywalny) nie może zniknąć tak sobie.

Ależ oczywiście. Wskazuję tylko co wynika z podejścia "mamy exeka, więc
nie swapujemy kodu". A co do problemów - jestem w stanie sobie wyobrazić
np. malware, które zapycha dysk mimo "nietworzenia" plików. (nie
uszkadzając przy tym filesystemu :->).

Pozdrawiam

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Prayers  are  always answered. The answer is
\  Kruk@epsilon.eu.org   / usually no.