Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 11:05:34 MET DST

W dniu Fri, 21 Jul 2006 23:00:56 +0200, osoba określana zwykle jako
Marcin Witek pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>No ale po co? Exeki są tak pomyślane, aby łatwo się ładowały... Wręcz można
>je zamapować bezpośrednio do pamięci (oczywiście przy ładowaniu stron
>trzeba zwrócić uwagę na relokację niektórych adresów). Wyrzucanie Execów i
>Dlli do swapa nie ma sensu.

A co, jeśli masz kawały kodu, których używasz tylko raz na jakiś czas?
Na przykład masz jakiegoś demona, który przez większą część czasu zbiera
statystyki z systemu co minutę, a co godzinę robi z tego zestawienie.
Sugerujesz, że sensowniejszym podejściem jest zapisywanie do pliku i
czytanie z pliku? I bawienie się z całą obsługą tego I/O w momencie, gdy
w normalnym systemie po prostu potrzymamy kod i dane w pamięci i
najwyżej system wyswapuje nieużywany kod do pliku wymiany.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Aww,  you  don't  like the Borg assimilating
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. you? Call 1 (800) IRRELEVANT