Re: Pecet do obrobki video.

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 09:23:43 MET DST

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:e9rej0$nkq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Pamietaj by trobic coś na HD to trzeba mieć źródła wpostaci HD - a ty
> mi dosc krucho.

Zalezy kto z czym pracuje.

> Wex tezpod uwage jakiegoprogramu sie używa - nalezy przystosowac
> komputer do jednej aplikacji anie do wszystich , ja przygotowałem
> komputer do Sony Vegas Video (za aoplikacje zplaciłem dosc słono - ale
> mam).

Nie ma informacji o oprogramowaniu, wnosze z tego ze nic komercyjnego w
stylu Premiere, akurat ze wsparciem w komercyjnym do nowoczesnych
algorytmow skalowania czy odszumiania jest krucho a do akceleracji
obrobki danych przy pomocy GPU chyba jeszcze dalej.

> I pamietaj ze lepiej miejć wiecej małych dysków niż jhedne duży - bo
> jak tfu tfu walnie cos to echm robi sie krucho.

Jeden dysk systemowy niem usi byc wielki, dysk do danych... wlascwie to
backup trzeba robic i tak, obrabiasz tylko dane, reszta nie ma
znaczenia.