Re: Atramentówka wielofunkcyjna do 400 zł

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 23 Jul 2006 - 23:51:04 MET DST

Krzysztof Rynkowski wrote:

>Do ulotki nie zaglądałem (mój błąd), co jednak nie zmienia faktu,
>że 60zł za 5ml atramentu, to zby dużo. Aż szkoda do tak
>małej ilości atramentu, każdorazowo produkować głowicę drukującą.

Skoro znajdują się klienci, nie ma sensu obniżać. Poza tym, ilość
atramentu w pojemniku to tylko jeden z elementów składających się na
jego wydajność. Atramentu jest coraz mniej, ale ilość stron / ml cały
czas rośnie. Nie zmienia to faktu, że kupowania oryginalnego tuszu jest
zupełnie nieopłacalne. I jest tak nie tylko w przypadku HP.

--
#Łukasz Ledóchowski
#GG: 503647 lukled@tlen.pl