Re: karta graf. co na rynku ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 23 Jul 2006 - 21:03:29 MET DST

"dombeek" <chuj@spamy.pl> napisał:

> to jak są 128bitowe to podaj linka do owej kartu :).

Linka to Ci mogę podać, ale do stron zawierających zbiór zasad Netykiety,
ot choćby tu http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
Bo primo: zostawiaj wrotkę, aby było wiadomo komu odpowiadasz, bo ja np. nic
o karcie nie pisałem, więc nie wiem czemu Twoje żądanie odnośnika jest
podczepione (wg wątkowania na news.tpi.pl) pod mój post.
Secundo: ustaw sobie kodowanie, bo używasz pliterek, a nie masz deklaracji
kodowania w nagłówku http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime
I tertio: tego "chuja" z adresu to możesz sobie w rzyć wrazić, bo spamerów
nim nie odstraszysz, jeno zgorszenie siejesz. Jednym słowem - zaCHowUJ się.

JoteR