Re: Ladowanie Windows

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 23 Jul 2006 - 19:41:42 MET DST

JARO napisał(a):
> Niech zgadnę, płyta główna w tym kompie na pewno AsRocka i jeszcze dodatkowo
> z S-ATA. Jeśli tak, to normalne, bo te płyty tak mają.
> Ja miałem AsRocka K7VT4A (chyba, bo już nie pamiętam) i 1GB ramu i płyta
> bujała się 3 minuty zanim zaczął się odpalać Windows

Nie wiem gdzie Ty te płyty kupowałeś.Teraz składam kompy tylko na
Asrockach jak ktoś nie ma własnego zdania bo się nie zna i jeszcze nic
do mnie nie wróciło.Tu to raczej wygląda na złą konfigurację napędów i
złe ustawienia w biosie(np. nieużywane kontrolery można śmiało
wyłączyć).Asrock wymaga od użytkownika elementarnej wiedzy i
przeczytania instrukcji, niestety ciężko z tym teraz jak sami specjaliści;)

Tomaszek