Problem ze skanerem

Autor: Maciek <magura2004_at_op.pl>
Data: Sun 23 Jul 2006 - 15:57:04 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów mam problem ze skanerem Epson 3490.Po
podłaczeniu wywala mi komunikat "Skaner nie odpowiada upewnij sie ze skaner
jest właczony i prawidłowo podłaczony Jesli korzystasz z połaczenia SCSI
uruchom ponownie komputer" skaner podłaczony jest przez USB i wywala mi
jeszcze komunikat ze skaner mógłby działac szybciej jezeli byłby podłaczony
przez USB HI SPEED ale ten komunikat nie jest chyba przyczyną tego ze nie
mozna uruchomic skanera ? Niestety nie mam w komputerze USB 2.0 Dziekuje
Pozdrawiam