Re: 3 karty sieciowe - nadzorowanie pasma [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 23 Jul 2006 - 04:19:24 MET DST

On Sun, 23 Jul 2006 01:44:20 GMT, "name" <e.mail@adres.com> wrote:

>"rs" ...

>tak !

o! czyzby? ale zawsze mozesz powolac sie na akapit, z mojego postu, w
ktorym niby o nim pisze. potrafisz?

>http://pl.wikipedia.org/wiki/Router
>"Router używany jest przede wszystkim do łączenia ze sobą sieci WAN, MAN i
>LAN."

i to nie jest przypadek mojego servera. to, ze komp ma podlaczenia w
trzech sieciach, nie znaczy, ze dokonuje routingu miedzy nimi.
chyba ze ty uwazasz, ze jest inaczej.

>BTW:
>napisales na ZLA grupe.

napisalem na dobra grupe.
problem dotyczy kart sieciowych i ich wzajemnej wspolpracy w
komputerze, wiec jest jak najbardziej zwiazany z tematem grupy.

>ta grupa dotyczy SPRZETU (ang. hardware)

a karty sieciowe to wedlug ciebie co?

>moze grupa dyskusyjna dotyczaca Twojego systemu operacyjnego na tym serwerze
>???

z pewnoscia nie zadales sobie trudu, by zainteresowac sie, dlaczego w
temacie postu umiescilem [cross]. dobrze zgadlem?
na te grupe moj post tez poszedl. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.