pendrive - creative

Autor: <siec_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 23:41:17 MET DST

witam
mam poendriva...formatuje go na FAT ...i jak chce wladowac plik troche
bardziej obszerny mp3 np. to wyswietla mi sie ,ze sciezka za
gleboka..taki komunikat..namtomiast problem pojawil sie od tego ,ze
sluchalem mp3...po wylaczeniu i wlaczeniu aparatu (lekki wstrzasy mogly
byc ale doslownie dorbne..) pokazal mi sie komunikat : no music..
hmm..popatrzlem na infromacje 0 mb wolengo 0 mb pamieci totalnej tak
jakbym mial pendriva na 0 mb:/ formatowalem go na ntfs i pliki sie
wgyrwaly ale co z tego jak nie mozna ich odsluchac (mp3 dzial tylko na
FAT(fat32 juz nie))..nie mam pojecia co jest nie tak bede wdzieczny za
kazdy post..

z gory dziekuje