Re: HP nx9105 (PG693EA)

Autor: didik <jordi20_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 22:37:39 MET DST

Użytkownik "MK" <mk@interia.pl> napisał w wiadomości
news:e9t8sc$6r$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Chce wymienic w swoim laptopie dysk i nie jestem pewien czy nowy bedzie
> prawidlowo rozpoznawany.
> Laptop to HP nx9105 PG693EA
> a w nim dysk
> Toshiba 60GB ATA-6 100MB/s 8MB cache 4200rpm
> chce wymienic go na
> Toshiba 120GB ATA 100MB/s 8MB cache 5400rpm
>
> Czy ktos jest w satanie okreslic czy ten dysk bedzie poprawnie widziany
> przez tego laptopa ?
>
> Pozdrawiam
jezeli ci go nie zobaczy to w servisie ci go moga zrobic , ja u brata na
starym P II podlanczalem 40 gb i nie widzial , sciaglem z netu program
przyspieszacz xp czy jakoos tak i w nim byla opcja do suatwienia dyskow
powuzej 160 gb i zaznaczylem to i reset i tak mi zaczal wykrywac 40 gb ,
mala rzecz a zaoszczedzilemz 40 zl. 9 wizyta w servisie )