Wyłaczający sie komputer

Autor: harryzimm <nyyankees_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 21:59:10 MET DST

Witam. Mam problem z komputerem. Pomyslałem, że tu może znajdę pomoc bo
przeszukując archiwa, fora i inne nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Mam Asus A7V600-X
256 RAM
AMD Athlon XP, 1343 MHz (6.75 x 199) 1500+

Sytauacja wygląda następująco. Jakiś czas temu po prostu nie właczył mi sie
komputer. Sprawdzałem wszystko i okazało się że to PG...oddałem do
serwisu...naprawili. Na gwarancji już nie jest.

Od tamtego czasu wyłacza mi się komputer co jakiś czas. Głównie jak ma dużo
do roboty np oglądanie filmów. Czy otwieranie dużych plików. Jak gram w
jakąś grę czy wywalem mase newsów...to samo pada i już. Procesor przstawiłem
sobie na 1350 bo na 1800 jak miałem przed awarią w ogóle sie nie odpala
tylko non stop wyłącza. Najciekawsze jest to, że dioda w PG sie pali a
komputer gaśnie i nie da sie włączyć go znowu. Musze doppiero odłaczać kabel
z tyłu poczekać aż dioda zgaśnie i dopiero startuje. Zdaża się że prz
starcie systemu po zalogowaniu również pada. Za cholerę nie wiem co robić.
Nie chcę kupić jakiejś części aby
okazało się, że to nie to. Mam nadzieję, że ktoś naprowadzi mnie co może być
nie tak. Może ktoś miał już takie sytuacje...
Z góry dziękuję pozdrawiam.
HZ