Re: głośniki do pc

Autor: Tomasz Stafinski <Jenot_at_jenot.local>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 19:19:27 MET DST

On 2006-07-22, Leon <mariuszlonca@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> 1) jakis zestawik glosnikow?
> 2) zostawic stare kolumny i podpiac je do karty. tylko jak? domyslam sie ze
> bezposrednie laczenie kabelkow nie ma sensu z powodu braku wzmacniacza.
> macie jakies sensowne pomysly?
> bardziej interesuje mnie 2 z sentymentu do tych glosnikow.

Podstawowa sprawa - jakie to kolumny? Jeśli jakieś plastikowe badziewie
od miniwieży, to lepiej odpuścić.
Jeśli kompa używasz głównie do słuchania muzyki, to najlepiej kupić na
allegro jakiś używany wzmacniacz (Luxman 210, 230, 430, NAD 3020, Proton
520, Cambridge Audio A1) i do tego jakieś nieduże monitory (zależy
oczywiście od wielkości pomieszczenia do nagłośnienia) np. tańsze
Mission for Denon czy Magnat, z droższych Wharfedale Diamond 9.1, Dali
Concept 2.

Pozdrawiam,

--
Jenot (Tomasz Stafiński), JID:navier@chrome.pl