Re: Jaki Laptop - laik prosi o rad

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 17:10:09 MET DST

Użytkownik "Skylla" <skylla1@op.pl> napisał w wiadomości
news:e9t6ma$f0n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Prościej wymeinić laptop na nowy za 2 lata niż przeiwdziec teraz co
> będzie wtedy aktualne i nam potrzebne.
> Poza tym kupując obecnie tani, mniej straci na wartości.

Za rok mniej więcej wiadomo co będzie. A za dwa lata? To faktycznie już
tylko wróżki wiedzą.
Ale moim zdaniem, nie do końca masz rację.
Bo wyobraź sobie możliwości sprzedaży (np. za dwa lata) notebook'a ze
średniej półki (np.Maxdata, Acer) z napędem optycznym CDR-RW i HDD 40 GB czy
bez wbudowanego WiFi. Nikt nie będzie chciał patrzeć na taki sprzęt.
Ja zrobiłem taki błąd - kupiłem 3 lata temu Maxdatę z napędem DVD (takie
parametry mi wówczas odpowiadały i nie zastanawiałem się nad problemem
późniejszego zbycia sprzętu) - teraz kupiłem HP (a Maxdata leży niesprzedana
i zepsuta w szafie).
I tu już nawet nie chodzi o kasę tylko o w ogóle możliwość sprzedaży za
rozsądne pieniądze.

--
pozdrawiam
karol