Re: czy D805 jest 64 bitowy?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 16:55:15 MET DST

"Grzegorz Nowak" <gnowak@wi.ps.pl.spam> wrote in message
news:e9tb13$5n8$1@inews.gazeta.pl...

> Skoro 400% roznica wydajnosci jest dla Ciebie szczegolem to sory, ze
> podjalem dyskusje! ;)

Jak juz podjales dyskusje, to podaj skad takie informacje? Czyzbys byl w
posiadaniu
"prawdziwego" 64-bitowego pentium d805? Oczywiscie nie, alternatywa byloby
porownanie
z procesorem amd, ale z tego co mi wiadomo ich implementacja nie jest
wydajniejsza o 400%,
wiec po co siac zamet.
Utarlo sie ze procesorem 64-bitowym nazywa sie zgodny z amd64/em64t,
reszta to sa
wlasnie szczegoly - chyba ze znajdziesz wiarygodny test wykazujacy roznice
sugerujaca
slabosc implementacji.