Re: głośniki do pc

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 14:21:34 MET DST

Leon napisał(a):

> po ramoncie mieszkania wlasciciel uznał, ze ta wieza zagraca teren i trzeba
> sie jej pozbyc, a do komputra skombinowac jakis inny dzwiek.

U mnie przez ostatnich kilka lat dźwięk z komputera leciał przez dwie
plastikowe piszczałki (co prawda aktywne...), więc żadne cudo. Siostra
podpięła do swojego kompa wieżę i efekt jak się nie trudno domyślić o
wiele lepszy - nie dosyć że jakość znacznie lepsza, to jeszcze moc na
tyle duża, że można na tym rozkręcić małą imprezę. Doszedłem jakiś czas
temu do wniosku, że czas wymienić te śmieszne głośniczki i nabyłem
Logitechy X-230. Jestem z nich zadowolony - moc na przyzwoitym poziomie,
dźwięk bardzo czysty w przyzwoitej jakości (o wiele lepiej niż na
plastikowych :P) a subwoofer robi swoje. Dzięki niemu dźwięk robi o
wiele większe wrażenie niż na wieży siostry. I nie trzeba być wcale
fanem techno (jak ona) żeby to docenić - gitara basowa i perkusja
naprawdę są o wiele lepiej wyeksponowane gdy jest subwoofer.

# /George Orwell - Rok 1984/