Re: Jaki Laptop - laik prosi o rad

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 13:44:38 MET DST

news:jtrs9e.tgp.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "och.karol" <och.karol@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie, bo nie ma potrzeby włączania wszystkich graficznych bajerów w tej
> Viście. Poza tym sprzęt przeznaczony pod w pełni funkcjonalną Vistę
> dopiero wchodzi na rynek ;-).

Założyłem, że jak mamy jakiś OS to nie ograniczmy jego żadnej
funkcjonalności sprzetowo. Zgadzam się, że np. ATIX300 nie jest "Ready for
Vista" ale u mnie (mam HP nx6125) chodzi na niej Vista (5456) z
"wodotryskami". Mam na razie mało RAM,u [bo 512, co nie pozwala na
przydzielenie 128 MB dla grafiki], ale ten problem rozwiążę w przyszłości
[kasa :-( ].
Generalnie chodziło mi o to aby się zastanowić co może być potrzebne za rok,
dwa - po, jak zapewne wiesz, w przypadku tej klasy laptopów wymiana karty
graficznej na lepszą nie wchodzi w grę.

--
pozdrawiam
karol