Re: g³o¶niki do pc

Autor: LEHKO <lehko_at_WYWAL_TO_wp.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 13:42:42 MET DST

U¿ytkownik "Leon " <mariuszlonca@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:e9t1fu$9ao$1@inews.gazeta.pl...

<ciach>

> 1) jakis zestawik glosnikow?

ja tam polecam co¶ z firmy creative, logitech, ale nie no wiesz jednemu dwa
ma³e g³o¶niczki za 15z³ wystarcz± aby s³yszeæ dzwiêki windows a inny
potrzebuje dyskoteki w domu robiæ, napisz jakie musz± spe³niaæ warunki do
czego bêd± wykorzystywane?

> 2) zostawic stare kolumny i podpiac je do karty. tylko jak? domyslam sie
> ze
> bezposrednie laczenie kabelkow nie ma sensu z powodu braku wzmacniacza.

no tu mnie rozwali³e¶ LOL, po co piszesz g³upoty skoro wiesz, ¿e bez
wzmacniacza nie poci±gnie?

> macie jakies sensowne pomysly?
> bardziej interesuje mnie 2 z sentymentu do tych glosnikow.

jak ci zosta³y te g³o¶niki to kup jak±¶ ma³± wie¿ê która by je poci±gnê³a i
po ptakach. Ja dwie kolumny techicsa 100W zasila³em malutk± wie¿± sharpa i
ca³kiem nie¼le sobie z nimi radzi³a.

pozdro
LEHKO