Laptop ale multimedialny wypasik

Autor: ALIEN74 <barek_at_plusnet.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 11:30:29 MET DST

Witam!

Jakiś czas temu kupowałem laptopa i wybrałem rozwiązanie w miarę moich
finansowych możliwości kompromis pomiędzy mobilnością i parametrami
technicznymi...

Teraz przyszedł czas wymiany i tak się zastanawiam nad kupnem czegoś co
będzie mocne multimedialnie; gry, TV, filmy, muzyka itp,
poza tym oczywiście normalna praca, internet.
Duże dyski, szybkość, napędy itp, ale...
No właśnie jakie ciężary mają takie laptopy z 17 czy 19 calowymi monitorami?
Jakie czasy życia na baterii osiągają, czy może jest możliwość
dokładania dodatkowych baterii?

Co mam w tej chwili?
Acer TM 4601, a dodatkowo;
wyjęty napęd DVD-RW i dołożona druga bateria, 1GB ram, dok do niego
zewnętrzny dysk 80GB, karta wideo-in, kamerka internetowa.
80% pracy w domowym biurze, w drodze jeśli nie musze odpalać laptopa
używam pocketa- laptopa zabieram, kiedy potrzeba taka jest lub wyjeżdżam
na kilka dni i coś mi dużego może być potrzebne- jeszcze jakoś nie wieżę
w VPN i zdalne dostępy- jakoś się do tego nie przekonałem.